TRÄNINGSUPPLÄGG BOOTCAMP

PRINCE FITNESS BOOT CAMP UPPLÄGG

Boot campen pågår i 4 veckor
Varje vecka kör grupperna 3 pass ‘Varje pass är 1 h långt. Varje träningstillfälle inleds med Princefitness särskilda uppvärmning under 10-15 minuter.
Uppvärmningen består av boxning och hopprep. Boxning ger dig styrka, kondition och koordination. Hopprepet tränar upp koordinationen, konditionen och styrkan i både ben och bål samt bidrar även till fettförbränning.  Efter att uppvärmningen är utförd så är det dags för en fys del som varje enskild instruktör får bygga upp efter gruppens nivå och förmåga.

VI TRÄNAR:

* Tabata – Högintensiv träning som gynnar både kondition och viktminskning
* Bootylicious Workout – Effektiv styrketräning för lår, rumpa och mage
* Styrketräning – Mix av kettlebells, battle ropes, hantlar, viktväst och medicinbollar
* Explosivitet träning – Hårda intervallpass med x antal repetitioner.
* Cirkelträning
* Boxning
* Core/Bål träning – Fokus på mage, ländrygg och höfter
Träningen sker i grupp, individuellt och i par. Vi är ett team som kämpar tillsammans!

BOOTCAMP PLATSER:

Parkgatan 6, Kronobergsparken (Kungsholmen)

Alla träningsformer blandas under 4 veckors hård och roligt träning. Träningen hålls måndagar, onsdagar och torsdagar och för avancerad nivå tisdagar och  fredagar. Alla pass erbjuds både inomhus och utomhus i Kronobergsparken. I en grupp är det mellan 10-16 deltagare för att alla ska kunna bli sedda och att gruppen ska få en bra gemenskap. Under ett pass är träningen både individuell, i grupp och i par.

Köp Din Bootcamp Här